איך צבע הקירות משפיע על מראה הבית – 5 רעיונות לשדרוג הדירה באמצעות צבע

16.05.2020

עיצוב הבית הוא אחד הדברים החשובים ביותר בשגרת החיים שלכם. חלקכם בוודאי קוראים את המשפט הזה ומרימים גבה כי זה למעשה אומר שהילדים, העבודה, הזוגיות, הפעילויות השונות, החוגים וכל אלו למעשה פחות חשובים מעיצוב הבית? אז תרשו לנו לקבוע ולומר בלי שום היסוס שאם הבית שלכם, המקום שאליו אתם חוזרים בסוף כל יום עבודה מתיש […]

עיצוב הבית הוא אחד הדברים החשובים ביותר בשגרת החיים שלכם. חלקכם בוודאי קוראים את המשפט הזה ומרימים גבה כי זה למעשה אומר שהילדים, העבודה, הזוגיות, הפעילויות השונות, החוגים וכל אלו למעשה פחות חשובים מעיצוב הבית? אז תרשו לנו לקבוע ולומר בלי שום היסוס שאם הבית שלכם, המקום שאליו אתם חוזרים בסוף כל יום עבודה מתיש ומעייף יהיה מעוצב כפי שתמיד חלמתם כל החיים שלכם הולכים להשתנות לטובה. נשאלת השאלה כיצד הופכים את העיצוב הרגיל או הישן בבית שלנו לעיצוב חדשני ומודרני, האמת היא שהתשובה לשאלה הזו נעוצה בבחירה שלכם באדריכל שילך אתכם לתהליך הזה.

איש המקצוע שבחרתם יכול להיות ההבדל בין בית מעוצב בדיוק כמו שתמיד חלמתם לבין עיצוב שלא יצא לטעמכם ולמעשה משאיר אתכם באותו המצב. יש הרבה מאוד דרכים לעצב את ביתכם בצורה שונה, להכניס לבית אווירה אחרת ולגרום לתחושות מיוחדות, אחת מהן היא צביעת הבית אבל כשאנחנו אומרים צביעת הבית אנחנו לא מתכוונים רק ללבן הרגיל והנדוש שאתם כבר מכירים אלא לעיצובים ייחודיים שיכולים להקסים כל אורח וכל חבר שמגיע לבקר אתכם. לפניכם רשימה של חמישה רעיונות לשדרוג הדירה באמצעות צבע שפשוט הולכים לרגש אתכם בטירוף.

להפוך את הרגיל למיוחד

אז נכון שהלבן "הרגיל" יכול להיות קצת משעמם לפעמים אבל אם צובעים את כל הבית מחדש בלבן בוהק ומבריק אז בהחלט אפשר להפוך את הרגיל למיוחד. צביעת דירה עם הצוות של תצבע לי לא חייבת להיות כמו בכל הבתים האחרים שאתם מכירים, גם אם מדובר בצביעה בצבע שכולנו מכירים אפשר לעשות את זה אחרת ושונה מכל מה שהכרתם עד עכשיו.

לתת לכל חדר את הייחוד שלו

עוד דרך מקורית להשפיע על המראה הכללי של הבית בעזרת הצבע היא לצבוע כל חדר בצבע אחר או פשוט לעצב כל חדר בפני עצמו. ברגע שכל חדר מעוצב בדרך אחרת זה למעשה נותן לכל חדר את הייחודיות שלו וביחד מרכיב מראה כללי מיוחד במינו.

שילוב של כמה צבעים בכל הבית

אז אפשר לצבוע כל חדר בצבע אחר ואפשר פשוט לצבוע את כל הבית בכמה צבעים יחד. כאשר אתם מחפשים צבע לדירה ומתלבטים לגבי הצבע הנכון אתם לא חייבים לוותר על אף צבע, שילוב של צבעים זה העיצוב החדשני של ימינו וגם אתם יכולים להצטרף לטרנד המנצח.

עננים, כוכבים, עצים – צביעה מסוג אחר

עוד דרך להיות מקוריים ולשנות לחלוטין את המראה הכללי של הבית היא להכניס לקירות ציורים של ממש הכוללים שמיים, יערות, ג'ונגלים, שדות או כל מה שמרגיש לכם נכון. נגמרו הימים שעל הקירות חייבים להיות רק צבעים, היום כבר אפשר להוסיף לצבע גם דברים נוספים.

צביעה בצורות

הכוונה בצביעה בצורות היא לצבוע את הבית בצורת פסים או עיגולים בשילוב של צבע אחד או מספר צבעים. מדובר בצביעה קצת יותר מורכבת ועבור צביעה מסוג זה אתם חייבים צבעי לדירה שהוא מקצועי ובעל ניסיון אחרת אתם מפספסים את המטרה הסופית לגמרי.