וילה זה לא אייפון, אבל גם סטיב ג'ובס לא ויתר על העיצוב

16.05.2020

חדות, נעים למגע, מהיר, מזמין, נוח לשימוש, חכם – שלא לומר גאון. אנחנו יודעים שככה אתה אוהבים את הסמארטפון שלכם. הרי סטיב ג'ובס ישב על כסאו שעות רבות בכדי להביא לכם את המכשיר הסלולרי הכי טוב שיש. אבל, אף על פי שהוא היה טכנולוג מבריק – הוא אף פעם לא ויתר על העיצוב.   וילות […]

חדות, נעים למגע, מהיר, מזמין, נוח לשימוש, חכם – שלא לומר גאון. אנחנו יודעים שככה אתה אוהבים את הסמארטפון שלכם. הרי סטיב ג'ובס ישב על כסאו שעות רבות בכדי להביא לכם את המכשיר הסלולרי הכי טוב שיש. אבל, אף על פי שהוא היה טכנולוג מבריק – הוא אף פעם לא ויתר על העיצוב.

 

וילות יוקרה ברמה הכי גבוהה בישראל

 

המכשיר הסלולרי הוא הבייבי שלנו ואנחנו הולכים עמו לכל מקום. ג'ובס ידע זאת ולכן הוא דאג שחווית המשתמש תהיה כה פנטסטית. אך להבדיל ממכשיר סלולרי, בית – לא מחליפים כל שנתיים. קל וחומר כשמדובר בבית החלומות שלכם שעולה מיליונים רבים, אותם הרווחתם בעמל רב אחרי שנים של השקעה בקריירה או באיזה אקזיט אם אתם ברי מזל.

ולכן, כמו במכשיר הסלולרי אמנם גם וילת יוקרה חייבת להציע נוחות  וככלל חוויית משתמש פנטסטית – אך להבדיל מאייפון, פה מדובר במקרה שונה לגמרי, חשיבה תכנונית שונה, ובכלל-  יצירה שונה.

 

אדריכלים שיודעים לייצר מציאות חדשה

 

אז, מה צריכה לכלול וילת החלומות שלכם? איך בכלל הופכים חלום למציאות? ואיך בוחרים אדריכל מתאים? נעים מאוד, אנחנו דן והילה ישראלביץ' אדריכלות. נשואים באושר ומשלימים האחת את השנייה, גם בעסקים. אנחנו מתמחים בתכנון מגורי יוקרה ומציעים גם את תכנון הוילה וגם את עיצוב הפנים שלה – ואנחנו לוקחים בחשבון- הכל. אנחנו יודעים לקחת את המילים שלכם לצייר אותם בראש שלנו ולהפוך אותם למבנה חי וקיים. אנחנו יודעים להבין את התשוקות האדריכליות שלכם עד למילימטר האחרון ובהתאמה אישית לדייק בכל לבנה. בין אם מדובר בלקוח שרוצה חניה על הגג עבור הלקסוס שלו בין אם מדובר באוליגרך שרוצה מגלשה מזהב לתוך הבריכה (תתפלאו, גם זה היה לנו). בישראלביץ אדריכלים, אנחנו יודעים להסתכל לכם לנשמה. אנחנו יודעים להפוך חלומות – למציאות.

 

למידע נוסף אודות משרד אדריכלים דן והילה ישראלביץ'